.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران:
شعار امسال "هر مرکز قرآنی یک وبلاگ"

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر استفاده از فضای مجازی برای فعالیت‌های قرآنی، گفت: امسال شعار "هر مرکز قرآنی یک وبلاگ" اجرایی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز سعید قربانی امروز در حاشیه دوازدهمین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بر لزوم استفاده هر چه بیشتر فعالان قرآنی از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران اقدام به راه‌اندازی حداقل یک وبلاگ خواهند کرد.

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به راه‌اندازی شبکه ارتباطی مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: این شبکه ارتباطی با آدرس www.shamekh114.ir در اختیار مؤسسات و خانه‌های قرآنی قرار دارد.

وی افزود: تکمیل اطلاعات مربوط به مراکز و فعالان قرآنی و تبادل آخرین اخبار و اطلاعات قرآنی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این شبکه ارتباطی است.

قربانی به برگزاری جشنواره وبلاگ قرآنی در استان مازندران اشاره کرد و افزود: در این جشنواره از وبلاگ‌های فعال و به روز تقدیر می‌شود.

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران بر لزوم استفاده فعالان قرآنی از همه ظرفیت‌های استان برای ارتقای فعالیت‌های قرآنی تاکید و یادآور شد: توجه به تاثیر فعالیت‌های قرآنی بر زندگی و افزایش کیفیت فعالیت‌های دینی و مذهبی باید در جامعه به صورت فراگیر اجرایی شود.

این مسئول قرآنی بر حمایت و پشتیبانی از طرح‌های مربوط به راه‌اندازی وبلاگ و استفاده از فضای مجازی در اجرایی کردن برنامه‌های قرآنی تاکید کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.34 seconds.